joi, 16 septembrie 2010

Vladimir :]

deci..e prea genial copilu :))
are el cateodata glume mai proaste;;)
dar in rest e genial:))
nu exista ora la care sa nu faca glumite..sau sa se ia in gura cu profesorii .
de exemplu..azi , la istorie..ne spunea profesoara de geto-dacii..ma rog si de niste chestii .."davă"..ma rog:

Vladimir: stiati ca davă se mai spune si la heroina in limbajul urban?
profa: nu..dar ma cam sperie faptul ca stii tu..ai experiente cu asa ceva?
Vladimir: nuu! Doamne Fereste..am eu fata de drogat?:))
.....
profa: oricum..eu imi pun un mare semn de intrebare in legatura cu cunostiintele tale..daca eram diriginta ta iti informam parintii
Vladimir: pai parintii mei stiu :))
profa: inseamna ca e bine..
Vladimir: logic :))

_______
profa de mate:Amalia..ce ai patit?
Ami: nimic..mi'e somn ca mam trezit devreme ca stau in pantelimon
Vladimir: sta in pantelimon la tacsu ala pe care l'au furat curvele
_______
[intra el in clasa..pe la 8 dimineata..cand incepem orele]
eu: oo! nu a injurat pe nimeni!
Ami: !!! s'a asezat si in banca si nu a injurat!
Vladimir: ce morti vostri vreti ma?:))
eu: asaa! ne simtim mai bine=))
_______
[la chimie..]
profu: cine are fix 18 lei ?
Vladimir: " IEU" !
[Andrei ii tragea scaunul langa banca noastra..]
eu: poate nu vede ca l'ai tras si se aseaza=)))
Andrei: =)))))))))))
eu: mai da si cu capu de banca:)))
Vladimir: ba in morti mati!:)) da scaunul!=))
Andrei: Ionescu l'a mutat!

=))))))))))))))

p.s.: mai vroiam sa scriu ceva..dar nu vrea sa'i dezvalui identitatea. :))




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu