miercuri, 22 septembrie 2010

Teodor si Iulian :]



ce'mi place cand folosesc la titluri numele lor ..intregi..nu Iuli ..Teo , Zamfi.. etc=)))

deci....cateodata am momente cand II URASC pe aia doi precizati in titlu..si pe ala de la postarea de jos..
de exemplu azi!!

frateee..cum sa vorbesti o ora intreaga?!=)))
toata ora numai :
"Simona! Simona! Simona! Simona!!! ce titlu punem?!" [...si faza draguta e ca ceilalti scrisesera deja fro 2 pagini..]
"Zi si tu prima propozitie macaaaaaar!! Simona! Simona!"
"Amiiii ;;)...nu raspunde.."

au incercat sa afle titlul si de la Vladimir..doar ca acesta le'a zis "de la emisfera nordica la cea sudica"...sau ceva de genu..si titlul corect era "Muntii Carpati" ..

ma rog..si cateva faze cu ei :x

diriginta: deci..ce s'a intamplat?!
Ami: era un gandac pe perete si au aruncat cu lucruri dupa el.....
diriginta: cine anume a aruncat?!
Teodor: CEI MICI!

___________

profa de mate: cine a mai adus caietul?
eu: eu!=))
profa de mate: cate exercitii?
eu: 70.
....
Iulian: da'mi caietul sa ma duc si eu!.
..profa de mate: cate exercitii ai?
Iulian: 75!
.....
Vladmir: dami si mieee te rooooog!!
..profa de mate: cate exercitii ai?
Vladimir: 64.
.....
Teodor: si miee! si mie!!
..profa de mate: cate exerciti ai?
Teodor: 71.:>

[dragut..=)))))))) ]

__________

Ami:..ia tu astea
Iulian: nu mai mananci?!
Ami: nu.
...
Iulian: baa! ce faci?!
Teodor: nu mi le-ai dat mie?!:|
Iulian: :x...
__________

aaa..si prima propozitie scrisa de Iulian la geografie :
"Numerose depresiuni culoare de vale trecatori si leieri deosebiti"
=))))))))))))))))))))).


eh. oricum ii ador :x

Un comentariu:

  1. " Oooooooooooooooo Da.! "
    " Nasooooool. "
    =)))))))))))))))))))))))))
    Si Poza cu Iuli e:
    - MIRIFICA B-)
    - EXTRAORDINARA 8->
    - EXTRAVAGANDA ;>
    - SUPERBA ;X
    - MINUNATA =P~
    - ARTISTICA :b
    - DRAGUTA ;X
    - SEXY =P~
    - ETCCCCCC.!
    P.S: are BOMBEUL bun.;x rau.=p~

    RăspundețiȘtergere