duminică, 17 octombrie 2010

mult..

si nu ma refer ca va fii o postare lunga..ci ca saptamana asta si cea trecuta..am avut mult de invatat..:))
la istorie..nu exagerez deloc..cred ca erau 20 de pagini de studentesc!..
la geografie..ma rog..acolo n'am invatat..ca nu inteleg ce preda ala..
la chimie..ma rog..e chimie!
la matematica..
maine si la romana..si e disperata!
fro 5 compuneri de facut si invatat! [ ca nu stii ce o sa'ti pice..]
opera lirica..doina..
[..:| ]

ma rog..lasand chestiile astea..la scoala..deja am inceput sa facem pagube..
fro 2-3 scaune rupte..mai nou si o banca :|
dezlantuirile lui Vladimir..la adresa unei colege
citez: " esti o vaca proasta! " ..etc

anul asta de scoala..eu , Amalia , Vladimir , Iulian , Teodor , Magda..
..deci..ne'am certat cum nu am facut'o in ceilalti ani =))
[ peste 2 luni ne bagam tiganii in casa :)) ]

aaa..si mai nou..mi'am facut si eu cont pe youtube
-> Byba117
[si da..foarte inspirat nume -_- ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu