miercuri, 23 iunie 2010

Lipsa de ocupatie. :D



ehee...
cum spuneam [ lipsa de ocupatie ] ..
siii am gasit si un subiect foooarte interesant=))

ma rog..mi'e mi se pare amuzant ;-??
sa facem un TOP :X
al celor mai lungi nume ;>

asa..incepem ;x

1. Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokai -whenuakitanatahu (85 litere)

[ cel mai lung nume este al unui munte din Noua Zeelanda , un munte ce masoara 305 metri , cu 220 mai mult decat literele din numele sau =) ]

2.Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch (58 litere)

[ Literele de mai sus reprezinta numele unui mic sat din Tara Galilor. Un sat mic dar cu nume mare :)) ]

3.Tikkitikkitembonosarembocharichariruchipiperipembo (48 litere)

[ Tot numele unui lac este si acesta insa, este localizat undeva in China. ;x ]

4.Chargoggagoggmanchauggagoggchaubunagungamaugg (45 litere)

[ Acesta este numele altui lac din Massachusetts, o regiune din SUA. ;> ]

5.Pekwachnamaykoskwaskwaypinwanik lake (adica 31 de litere)

[ Acesta este numele unui lac din Manitoba, o regiune din Canada. ]


gataa ;x
bineinteles ca topul asta l'am gasit dand un "sarc" pe "goagal" ;x
dar mi s'a parut amuzant :P
....

~to be continued~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu